loading...
اینستا
مهدی بازدید : 38 پنجشنبه 04 خرداد 1402 نظرات (0)

مشکلات سخت افزاری (نقص قطعات)  در تعمیرات پرینتر

مشکل پنجمی که ممکن است با آن روبرو شویم، مشکلات سخت‌افزاری پرینتر است. این مشکل معمولاً به دلیل خرابی یا نقص قطعات پرینتر اتفاق می‌افتد. برای رفع این مشکل، باید تعمیر کار پرینتر را نزد یک تعمیرکار مجرب و متخصص ببرید تا مشکلات سخت‌افزاری آن را بررسی و رفع کند.

 

در نهایت، برای جلوگیری از بروز مشکلات پرینتر، بهتر است به خوبی از پرینتر خود نگهداری کنید و از کاغذ و کارتریج‌های با کیفیت و مناسب استفاده نمایید. همچنین، لازم است پرینتر را به صورت مداوم استفاده کنید تا از گرفتگی هد پرینتر جلوگیری شود و در صورت بروز هرگونه مشکل، بهتر است هر چه سریع‌تر به یک متخصص تعمیر پرینتر در تهران یا شهر محل زندگی خود مراجعه کنید تا از بروز نقص‌های جدی‌تر جلوگیری نمایید.

مهدی بازدید : 51 دوشنبه 06 تیر 1401 نظرات (0)

خرید تلویزیون جی پلاس Gplus

پیش از اقدام به خرید تلویزیون جی پلاس لازم است به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید خرید موفق و آسانی داشته باشید. برای مثال به این نکته دقت کنید که این تلویزیون را برای چه محیطی می خواهید. دانستن این موضوع، که از این محصول در کدام قسمت خانه می خواهید استفاده کنید، به شما کمک می کند تا در انتخاب سایز تلویزیون اشتباه نکنید.

طبیعتا تلویزیونی که برای اتاق خواب و یا محیط کار انتخاب می کنید، ابعاد کوچکتری نسبت به سایر محیط های خانه از جمله اتاق نشیمن باید داشته باشد. نکته دیگری که در هنگام خرید تلویزیون جی پلاس باید به آن توجه کنید، شناخت ویژگی های تلویزیون است.

آیا این تلویزیون از پس نیاز ها و خواسته های شما بر می آید یا خیر. آشنایی با ویژگی و امکانات تلویزیون از نکات مهم در زمان خرید این محصول می باشد. شما می توانید مدل های مختلف تلویزیون های جی پلاس را در سایت نفیس 24 مشاهده کرده  و با مطالعه ویژگی هر کدام، آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

اگر قصد خرید تلویزیون G plus را دارید، خوب است بدانید که این شرکت زیر مجموعه گلدیران بوده که خط تولید بسیار قوی دارد. پس با خیالی راحت اقدام به خرید این محصولات کنید.

تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست؟

سوالی که همیشه ذهن افراد زیادی را به خود درگیر می کند، این است که تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که، این محصول، با افتخار یک محصول داخلی بوده و در کشور عزیزمان ایران تولید می شود.

تلویزیون های برند جی پلاس، متناسب با تکنولوژی روز دنیا، تحت نظارت مهندسین و کارشناسان خبره طراحی و تولید می شوند. این تلویزیون ها با کیفیت بالا و امکانات زیادی که دارند به خوبی می توانند پاسخگوی نیاز کاربران باشند. فراموش نکنید  که با خرید محصولات داخلی، باعث رشد اقتصادی کشور شده و از تولیدات ملی نیز حمایت می کنید.

مشخصات تلویزیون جی پلاس

همانطور که اشاره کردیم این محصول با تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده است. قیمت مناسب با توجه به کیفیت بالا، یکی از مهم ترین ویژگی های تلویزیون جی پلاس می باشد. از دیگر ویژگی های این محصولات می‌ توان به استفاده از سیستم عامل  اندروید در آن ها اشاره کرد.

این ویژگی به شما امکان استفاده از برنامه های مختلف و نصب اپلیکیشن های مورد نیازتان  را می دهد. بکار گیری از پنل های +A از معروف ترین ویژگی تلویزون های جی پلاس است. این پنل شامل کیفیت تصویر بالایی بوده و احتمال پیکسل سوختگی و خطا را به صفر می رساند. امکان اتصال به اینترنت و وب گردی از ویژگی های پر طرفدار تلویزیون جی پلاس است. از آنجایی که اینترنت تبدیل به بخش جدا نشدنی زندگی افراد شده است،

این امکان در تلویزیون جی پلاس برای شما فراهم شده تا بتوانید به طور مستقیم به دنیای اینترنت متصل شوید. تلویزیون جی پلاس تنوع بسیار بالایی دارد و می تواند به هر نوع سلیقه و نیازی پاسخ دهد.

  • کیفیت تصویر عالی
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
  • تکنولوژی Time Shift
  • فناوری QLED
  • سیستم صوتی بسیار قوی
  • درگاه های ارتباطی‌ پر کاربرد

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس

فروشگاه اینترنتی نفیس 24 با چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش محصولات خانگی، امکان خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس را برای شما فراهم کرده است.

این فروشگاه جهت رفاه حال مشتریان خود، تلویزیون های جی پلاس را با بهترین شرایط فروش اقساطی در اختیار شما قرار می دهد. با این شرایط دیگر نیازی به پرداخت کل هزینه محصول نبوده و شما می توانید تنها با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، محصول خود را دریافت کنید. کافیست مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی را در اختیار کارشناسان نفیس 24 قرار دهید و هزینه محصول خریداری شده را در فواصل زمانی تعیین شده پرداخت کنید.

مهدی بازدید : 54 پنجشنبه 07 بهمن 1400 نظرات (0)

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection

  • پلتفرم: پلی استیشن 5
  • تاریخ انتشار: ۸ بهمن

اکانت قانونی ps4 ps5

اولین بازی مهم بهمن، Uncharted: Legacy of Thieves Collection است که هشتم این ماه، از راه می‌رسد؛ البته فعلا فقط برای پلی استیشن 5 و نسخه کامپیوتر بازی که تایید شده، فعلا تاریخ عرضه دقیقی ندارد. این مجموعه، شامل آنچارتد 4 و Uncharted: The Lost Legacy می‌شود و خرید مجزای آن، ۵۰ دلار هزینه خواهد داشت؛ هرچند که اگر قبلا هریک از این دو بازی را روی پلی استیشن 4 خریده باشید، با پرداخت ۱۰ دلار امکان به‌دست آوردن مجموعه را روی کنسول نسل نهمی سونی خواهید داشت.

در آنچارتد 4، با شخصیت نیتن دریک همراه می‌شویم و تجربه خلق‌شده توسط ناتی‌داگ، یک اکشن ماجراجویی نفس‌گیر و تمام‌عیار است که بازیکنان را به مناطق مختلفی می‌برد و درگیر اتفاقاتی بسیار هیجان‌انگیز می‌کند. آنچارتد 4 بدون شک یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های سونی در نسل هشتم بود که در زمان انتشار هم نمره‌های بسیار بالایی گرفت. از طرف دیگر،‌ Uncharted: The Lost Legacy هم ما را با کلوئی فریزِر همراه می‌کند و انصافا آن هم بازی بسیار باکیفیتی است. هردو این بازی‌ها، با پیشرفت‌های گرافیکی روی پلی استیشن 5 منتشر می‌شوند و مثلا امکان انتخاب از بین سه حالت گرافیکی را خواهید داشت که تفاوت آن‌ها، در رزولوشون و نرخ فریم اجرایی است و برخی روی جزییات گرافیکی بالاتر تمرکز دارند و برخی، فریم ریت بهتری ارائه می‌دهند. از طرف دیگر، بازی‌ها برای اجرا روی پلی استیشن 5 کاملا بهینه شده‌اند و از قابلیت‌های مخصوص دوال‌سنس برای انتقال بهتر حسِ بازی، بهره خواهند گرفت.

مخصوصا اگر پیش از این فرصت تجربه این نسخه‌های آنچارتد را نداشتید، الان زمان خوبی است تا ازطریق این مجموعه، غرق یک ماجراجویی بسیار هیجان‌انگیز شوید.

شخصیت مکس در بازی لایف ایز استرنج

بازی Life is Strange Remastered Collection

بازی

  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، نینتندو سوییچ
  • تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن

در ماه بهمن، علاوه‌بر مجموعه آنچارتد، یک مجموعه دیگر هم با نام Life is Strange Remastered Collection داریم که قرار است بازگشتی ریمستر‌شده برای یکی از بهترین بازی‌های داستان‌محور چند سال اخیر باشد. این مجموعه، شامل Life is Strange 1 و نسخه Before the Storm می‌شود که هر دو، از نظر بصری ریمستر شده‌اند و مثلا یکی از اصلی‌ترین پیشرفت‌ها، بهبود انیمیشن‌های بازی است که سازندگان تاکید زیادی روی آن داشته‌اند.

جدا از بهبود‌های گرافیکی، بازی‌های موجود در این مجموعه، مخصوصا از حیث روایت داستانی جالب هنوز هم شدیدا ارزشمند هستند. بازگشت به Arcadia Bay دوست‌داشتنی و همراه شدن با شخصیت‌هایی با پرداخت عالی، مخاطب را غرق داستانی می‌کند که انواع و اقسام شگفتی‌ها و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در آن انتظارش را می‌کشند. در نسخه‌های ریمستر، حتی شاهد تغییراتی در مکانیک حل برخی از پازل‌های بازی هم خواهیم بود که سازندگان، دلیل آن را بهتر کردن هرچه بیشتر گیم‌پلی کلی اعلام کرده‌اند. پس اگر قبلا فرصت تجربه این بازی‌ها را نداشتید یا دل‌تان برای ماجراجویی دوباره با مکس و کلوئی تنگ شده است، Life is Strange Remastered Collection گزینه بسیار خوبی برای‌تان خواهد بود.

پوستر بازی Dying Light 2

بازی Dying Light 2 Stay Human

  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، نینتندو سوییچ
  • تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن

پس از بارها تأخیر خوردن و طی کردن پروسه ساختی پرفراز و نشیب، بالاخره در تاریخ ۱۵ بهمن شاهد انتشار بازی Dying Light 2 Stay Human خواهیم بود. طی روز‌های گذشته، خبر ارائه گیم‌پلی ۵۰۰ ساعته در این بازی حاشیه‌های جالب و گاه خنده‌داری به‌همراه داشت که البته بعدا شفاف‌سازی بیش‌تری در مورد آن صورت گرفت و همچنین سازندگان اعلام کردند که حداقل پنج سال، با محتویات جدید از بازی پشتیبانی خواهند کرد. ولی جدا از این مسائل جانبی، باتوجه‌به نمایش‌های ارائه‌شده از دایینگ لایت 2، می‌توان انتظار تجربه‌ای بزرگ‌تر و جذاب‌تر نسبت به نسخه اول را از آن داشت.

اتفاقات Dying Light 2 Stay Human، بیست سال پس از وقایع نسخه اول رخ می‌دهد و با شخصیتی به اسم Aiden همراه خواهیم شد. جهان بازی، چهار برابر بزرگ‌تر از قسمت قبلی است و این آزادی‌عمل را خواهیم داشت تا به دلخواه در این جهان بزرگ بگردیم و مأموریت‌های مختلفی را انجام دهیم؛ البته که همه‌چیز به این سادگی هم نیست و انواع و اقسام دشمنان و زامبی‌ها، سر راه‌مان قرار خواهند گرفت. دایینگ لایت 2، از نظر روند کلی شباهت زیادی به نسخه اول دارد و کماکان درکنار اکشن، پارکور هم نقش مهمی در بازی خواهد داشت. همچنین امکان به‌دست آوردن سلاح‌های مختلف و ارتقای آن‌ها هم فراهم شده تا همیشه ابزار‌های متنوعی برای مقابله با دشمنان داشته باشیم.

شخصیت اصلی بازی Sifu در پیری

بازی Sifu

zoomg

  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5
  • تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن

استودیو Sloclap، پیش از این در بازی Absolver نشان داد که توانایی بالایی در ساخت یک بازی با محوریت هنرهای رزمی دارد. حالا این استودیو سراغ بازی Sifu رفته که قرار است ۱۹ بهمن منتشر شود و باز هم تمرکز آن، روی مبارزه‌های تن به تن است و نمایش‌های بازی، خبر از اثری جذاب در این سبک می‌دهند.

داستان Sifu، در مورد یک مبارز کونگ‌فو است که خانواده‌اش به‌دست افراد شرور کشته شده‌اند و قصد گرفتن انتقام آن‌ها را دارد. برای این منظور، این شخصیت باید با دشمنان مختلفی مبارزه کند و درنهایت سردسته‌های این افراد را از بین ببرد. انواع و اقسام حرکات رزمی در بازی در دسترس خواهند بود که برخی از آن‌ها را باید به مرور یاد بگیرید و اجرا کنید. یک ویژگی جالب در بازی سیفو، نحوه برخورد آن با مقوله مرگ در بازی است؛ به این صورت که با هر بار مردن، به‌لطف یک آیتم جادویی، شخصیت شما کاملا کشته نمی‌شود بلکه سن او افزایش پیدا می‌کند که این مسئله به با تجربه‌تر شدن این شخصیت هم منجر خواهد شد. نمایش‌ها و اطلاعات موجود از Sifu، خبر از بازی متفاوت و خوبی می‌دهند و باید دید که درنهایت این اثر چقدر موفق خواهد بود.

خرید اکانت بازی 

قهرمان بازی CrossfireX

بازی CrossfireX

  • پلتفرم: ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس
  • تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن

۲۱ بهمن، نوبت به بازی CrossfireX خواهد رسید که اثری در سبک شوتر اول‌شخص است. CrossfireX فقط برای کنسول‌های نسل هشت و ۹ ایکس باکس عرضه خواهد شد و دو حالت بازی دارد؛ اول یک بخش چندنفره که کاملا رایگان است و دوم، بخش داستانی بازی که توسط استودیو رمدی ساخته شده و البته یک تجربه پولی است و حتی ازطریق گیم پس هم منتشر نخواهد شد.

بخش داستانی CrossfireX، دو مأموریت، هرکدام با چند اپیزود مختلف، خواهد داشت و قرار است روایت‌گر رویارویی دو ارتش خصوصی باشد که در قسمت‌های مختلفی از جهان مشغول نبرد هستند. بدون شک حضور رمدی به‌عنوان سازنده این بخش، می‌تواند آن را تبدیل به تجربه‌ای هیجان‌انگیز کند. بخش چندنفره CrossfireX هم شباهت زیادی به Counter Strike دارد؛ جایی که بازیکنان در قالب اعضای یکی از دو گروه قرار می‌گیرند و باید در یک تجربه تیمی به نبرد با تیم رقیب بروند. شوترهای اول‌شخص همیشه طرفداران زیادی دارند و حالا پس از گذشت چند ماه از عرضه بازی‌هایی مثل هیلو، کال آو دیوتی ونگارد و بتلفیلد 2042 که طرفداران این سبک مشغول تجربه آن‌ها هستند، باید دید که آیا CrossfireX هم می‌تواند گزینه جذاب دیگری در این سبک باشد یا خیر.

مهدی بازدید : 51 چهارشنبه 29 دی 1400 نظرات (0)

به‌تازگی مشخص شده که کاربران ایکس باکس و پی سی گیم پس در آینده نزدیک به بازی‌هایی نظیر Rainbow Six Siege و Death’s Door دسترسی پیدا خواهند کرد.

ماه به ماه مایکروسافت بازی‌های جدیدی را به سرویس گیم پس اضافه می‌کند تا کاربران ایکس باکس و پی سی بتوانند تجربیات جدید و غنی‌ای را تجربه کنند. مدتی پیش بود که اعلام شد بازی Rainbow Six Extraction در ۳۰ دی ماه (روز عرضه) در اختیار کاربران ایکس باکس گیم پس و پی سی گیم پس قرار خواهد گرفت. این در حالی است که به‌تازگی فهرست جدید بازی‌های گیم‌ پس تا انتهای ماه ژانویه و پس از آن منتشر شده و شاهد بازی‌های بیشتری هستیم.

هم‌اکنون بازی‌های Nobody Saves the World و Danganronpa: Trigger Happy Havoc در دسترس کاربران سرویس گیم پس قرار دارد، اما از تاریخ ۳۰ دی ماه، کاربران می‌توانند به سه‌گانه Hitman به‌علاوه بازی‌های Rainbow Six Extraction، Rainbow Six Siege و همچنین بازی Windjammers 2 دسترسی داشته باشند.

این در حالی است که بازی Death’s Door هم برای کاربران پی سی و ایکس باکس هم در دسترس قرار می‌گیرد، اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی درنظر گرفته نشده است. در ادامه می‌توانید تصویر مربوط‌به بازی‌های جدید سرویس گیم پس را در زومجی مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

https://newsdownload.ir/2022/01/19/%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%aa%d8%a7%d8%b2%da%af%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5-%d8%b4%d8%af%d9%87-%da%a9%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3-%d8%a8%d8%a7%da%a9/

https://www.zoomg.ir/game-news/341141-deaths-door-rainbow-six-siege-game-pass/
مهدی بازدید : 58 جمعه 24 دی 1400 نظرات (0)

فروش اکانت های قانونی کنسول پلی استیشن 4 با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به صورت افزونه با پشتیبانی 24 ساعته در بهترین حالت می توان این اکانت ها را از طریق گیفت کارت های کاملا قانونی تهیه و پیگیری کرد. تاریخ انقضا و امکان فروش مجدد دارند. با خرید از این فروشگاه می توانید به راحتی محصول خود را از طریق سایت به فروش برسانید.

چگونه اکانت ps4 بخرم؟ اکثر آنها اطلاعات کافی در مورد اکانت های دیجیتال ps4 ندارند و نحوه استفاده از آنها را نمی دانند و با بازی های فیزیکی (CD) روبرو می شوند، غافل از اینکه می توانند یک بازی با امکانات بیشتر با قیمتی بسیار کمتر از آن داشته باشند. قیمت فیزیکی به دو قسمت قانونی و هک شده تقسیم می شود که هر کدام دارای دسترسی و شرایطی هستند و می توانند به کنسول شما آسیب بزنند. قبل از خرید هر یک از این حساب ها، باید اطلاعات مورد نیاز را داشته باشید. با ما همراه باشید تا اکانت های PS4 را به شما معرفی کنیم.

در اکانت های ظرفیت، فروشنده به صورت غیرقانونی اکانت شخص دیگری را به خریدار خود می فروشد و هک می شود، این حساب دارای سه حالت است که به نام ظرفیت شناخته می شود و هر ظرفیت دارای ویژگی هایی است.

 

ظرفیت یک حساب کاربری حسابی است که باید کاملا آفلاین از آن استفاده کرد. کاربر این اکانت در هر صورت نمی تواند به شبکه PSN متصل شود و فقط یک بار می تواند بازی را دانلود و استفاده کند. از آنجایی که بازی های این حساب ها نیاز به نصب سریع دارند، بیشتر در تولید کنسول های تکراری استفاده می شوند و از آنجایی که به PSN متصل نیستند، امنیت بیشتری دارند.

مهدی بازدید : 64 یکشنبه 21 آذر 1400 نظرات (0)

زبان آلمانی به اندازه انگلیسی در جهان توسط افراد زیادی صحبت نمی شود. اما دلیل اینکه آموزش زبان آلمانی یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین زبان های دنیا محسوب می شود، فرصت های استثنایی و متنوعی است که آلمان به خود و مردم کل جهان ارائه می دهد. آلمان اتحادیه اروپا و یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان از نظر صنعتی است.

اقتصاد قوی آلمان این مقصد را به مقصد بسیاری از مهاجران از سراسر جهان تبدیل کرده است. وضعیت خوب و شهرت علمی بالای دانشگاه های این کشور و البته تحصیل رایگان در بسیاری از این دانشگاه ها از دیگر دلایلی است که بسیاری از افراد آلمان را در لیست کشورهای مهاجرپذیر خود قرار می دهند. یکی دیگر از دلایل مهاجرت به آلمان، زندگی ارزان در این کشور است. زندگی در آلمان بسیار ارزان تر از بسیاری از کشورهای اطراف مانند ایتالیا، فرانسه و بریتانیا است.

اولین کاری که برای مهاجرت به آلمان باید انجام دهید یادگیری زبان آلمانی است. اگر می خواهید برای تحصیل یا کار به این کشور مهاجرت کنید، باید آلمانی بلد باشید. با وجود اینکه دانشگاه های درجه یک در این کشور رایگان هستند، دوره های خود را به زبان آلمانی ارائه می دهند و دانش عمومی و اختصاصی زبان آلمانی شما برای ثبت نام در این دانشگاه ها آزمایش می شود.

آموزش زبان آلمانی

بسیاری بر این باورند که یادگیری و صحبت کردن آلمانی بسیار دشوار است. باید بگوییم نه! در واقع، گفتن زبان آلمانی آسان تر از انجام آن است. همکاری برترین معلمان آلمانی با بهره گیری از روش های آموزشی روز دنیا و استفاده از بهترین منابع آموزشی، همه چیز را برای آموزش ابتدایی برای همه شما که قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید فراهم کرده است.

دوره های آلمانی

آلمانی A1 (DE-A1)
A1 آلمانی برای غیر آلمانی زبانان در نظر گرفته شده است. نیازی به برنامه ریزی نیست. در این دوره با اصول گرامر آلمانی آشنا خواهید شد. شما دایره لغات خود را گسترش می دهید تا بتوانید جملات ساده را بخوانید و بفهمید. همچنین یاد خواهید گرفت که:

خودتان را معرفی کنید؛
مسیر را بپرس؛
سفارش غذا و نوشیدنی؛
خرید در فروشگاه
مواد درسی آلمانی A1
تاریخ ها: فرم ثبت نام گروه هایی را که واقعاً در دسترس هستند نشان می دهد.

گواهی: پس از احراز شرایط دوره، گواهی حضور از طریق پست دریافت خواهید کرد.

 

آلمانی A2 (DE-A2) و B1 (DE-B1)
آلمانی A2 و B1 برای افرادی است که دانش اولیه آلمانی دارند و افرادی که ماژول قبلی را کامل کرده اند. در این ماژول ها دایره لغات و درک خود از گرامر آلمانی را بیشتر گسترش می دهید و همچنین موضوعات بحث پیشرفته تری را پوشش می دهید.

مواد درسی آلمانی A2
در ماژول B1، شما:

یاد بگیرید در مورد موضوعات جالب و مرتبط در زمینه تحصیل و کار صحبت کنید.
در مورد گذشته و آینده صحبت کنید؛
رهبری بحث ها و ارائه ارائه در مورد یک موضوع مرتبط؛
خواندن مقالات و گوش دادن به اخبار؛
تجربه سفر، زندگی در خارج از کشور، مزایا و معایب را شرح دهید.
در مورد شهرهای آلمان (تاریخ) و شهر خود صحبت کنید.
نظر خود را بیان کنید و انگیزه دهید
یاد بگیرید که ایده ها را به هم متصل کنید.
نوشتن نامه و ایمیل (رسمی، غیر رسمی)؛
نوشتن رزومه خود
مواد لازم برای دوره زبان آلمانی B1
تاریخ ها: فرم ثبت نام گروه هایی را که واقعاً در دسترس هستند نشان می دهد.

گواهی: پس از احراز شرایط دوره، گواهی حضور از طریق پست دریافت خواهید کرد.

آلمانی B2 (DE-B2) و B2plus (DE-B2plus)
در زبان آلمانی B2 یاد خواهید گرفت:

ایده دادن؛
دیدگاه خود را استدلال کنید؛
رهبری بحث با سخنرانان بومی؛
ارائه موضوعات کار یا مطالعه در بحث های کلاس؛
بیان افکار و عقاید؛
درک گزارش ها، مصاحبه ها، مصاحبه ها و بیان دیدگاه های مختلف؛
بحث و ارائه موضوع؛
خواندن متون ادبی و نوشتن بیوگرافی؛
درباره موضوعاتی مانند سفر، زیبایی، دوستی، فناوری، تجارت، ارتباطات، فرهنگ برای بیان احساسات و عواطف بحث کنید.
اظهار نظر مثبت یا منفی؛
یک درخواست نامه تهیه کنید و درخواست های شغلی را تجزیه و تحلیل کنید.
آلمانی B2plus در درجه اول یک انجمن گفتگو است که شما باید در آن نقش فعالی داشته باشید. در طول این ماژول شما یاد خواهید گرفت که:

افکار خود را بیان کنید و از موضع خود در بحث ها و مناظره ها حمایت کنید.
یاد بگیرید که خودتان را در مصاحبه به خوبی معرفی کنید.
تکالیف کتبی را انجام دهید که در آنها باید به گرامر توجه ویژه ای داشته باشید.
مطالب آموزشی برای زبان آلمانی B2 و B2plus

مهدی بازدید : 47 شنبه 20 آذر 1400 نظرات (0)

ارز دیجیتال چیست؟ (ارز رمزنگاری شده)

در سال‌های اخیر ارز دیجیتال یکی از سودآورترین بازارهای مالی بوده و معامله‌گران زیادی جذب ارزهای دیجیتال در این بازار مالی شده‌اند.
ارز دیجیتال چیست؟ (ارز رمزنگاری شده)

ساده ترین تعریف ارز دیجیتال برای مبتدیان، یک ارز مجازی است که در اینترنت وجود دارد و مبتنی بر بلاک چین است. ارز دیجیتال رمزگذاری شده و غیرمتمرکز است. رمز ارز نام دیگر ارز دیجیتال، معروف ترین کد ارز بیت کوین است.

تعداد ارزهای دیجیتال هر روز در حال افزایش است. در حال حاضر بیش از 5000 ارز دیجیتال وجود دارد. به غیر از بیت کوین، ارزهای محبوب اتریوم سولانا تترا دوج کوین شیبا هستند.
بلاک چین چیست؟

بلاک چین مخفف بلاک چین است. اطلاعات بین اعضای شبکه پخش می شود تا امکان دستکاری و هک به حداقل برسد.

داده های بلاک چین در رایانه یا سرور خاصی ذخیره نمی شود. هر رایانه ای که به شبکه متصل شود و یک نسخه از بلاک چین را دریافت کند، گره نامیده می شود.
بیت کوین چیست و چگونه استخراج می شود؟

بیت کوین محبوب ترین ارز دیجیتال است که در سال 2009 توسط شخص یا گروهی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو در بلاک چین راه اندازی شد. بیت کوین یک برنامه متن باز است، به این معنی که شبکه بیت کوین مالکی ندارد و هر کسی می تواند آن را بازیابی کند. یکی دیگر از ویژگی های بیت کوین تعداد محدود سکه است.

Between Quinn بر کل بازار تاثیر می گذارد و در ارزهای دیجیتال پیشتاز است، بنابراین با کاهش تراکنش ها یا تغییرات قیمت بین کوین، این تاثیر را می توان در اکثر ارزهای دیجیتال مشاهده کرد.

استخراج یا استخراج ارز دیجیتال با استفاده از رایانه های مجهز انجام می شود. این مسیر دارای عبارتی به نام هش است که یک بلوک را به بلوک قبلی متصل می کند.

مهدی بازدید : 54 یکشنبه 11 مهر 1400 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز 3 مهر ماه در ابتدای معاملات با رشد 5 هزار و 584 واحد در ارتفاع یک میلیون و 392 هزار واحدی قرار گرفت. در دقیقه‌های پایانی فعالیت بازار سرمایه، شاخص کل بورس با رشد 35 هزار و 653 واحد، روی پله یک میلیون و 422 هزار واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

  • بورس 5 هزار و 584 واحد رشد کرد

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم 4 هزار و 432 میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فملی» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «فسبزوار»، «شستا» و «برکت» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص هم وزن نیز با رشد 7 هزار و 442 واحد، روی پله 422 هزار و 941 واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد 5 میلیارد و 750 میلیون سهم به ارزش 7 هزار و 442 میلیارد تومان رسید.

رشد 293 واحدی شاخص کل فرابورس

شاخص فرابورس هم با رشد 293 واحد روی پله 20 هزار و 857 واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران نیز به تعداد 2 میلیارد و 370 میلیون سهم به ارزش یک هزار و 516 میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های فولاد، فملی و فارس به ترتیب با 3281.16، 2687.64 و 2285.49 واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. کالا، فسبزوار و آپ با 245.12، 97.55 و 82.87 واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های آریا، زاگرس و هرمز به ترتیب با 78.15، 49.36، 33.26 واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. بپاس، فرابورس و فجهان به ترتیب با 21.56، 18.81 و 18.69 واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه فلزات اساسی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ 9 هزار و 683 میلیارد تومان به خود اختصاص داد. گروه فرآورده نفتی و خودرو و شیمیایی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های کماسه، شتران و وغدیر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های کدما، خپویش و آپ بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

نماد‌های شاوان، شگویا و فتوسا بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های کی بی سی، دماوند و بمپنا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های کمند، پارند و شبندر بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های کدما، کالا و لپارس در بورس تهران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های شکام، اعتماد و توسن و بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های فرابورس، اعتماد و بپاس در فرا بورس تهران داشتند.

بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های، خودرو و خبهمن 2 بیشترین ارزش معامله و نماد‌های فسبزوار، پالایش و شپنا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

همچنین نماد‌های دی، فجهان و کرمان بیشترین ارزش معامله و نماد‌های اراد 644، اراد 214 و اراد 494 بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

source link

مهدی بازدید : 55 یکشنبه 11 مهر 1400 نظرات (0)

سئو سایت چیست؟

سئو یا SEO (Search engine optimization) به معنی بهینه سازی سئو سایت برای موتور های جستحو است، افزایش رتبه سرچ گوگل نتیجه یک بهینه سازی سئو یم سایت است.

برای افزایش کاربر و در نتیجه فروش در سایت های فروشگاهی نیاز به رتبه سرچ در گوگل دارید تیم ما با تخصص سئویی که دارد به شما در این زمینه کمک می کند عوامل موثر بر سئو زا در ادامه توضیح می دهیم.

1-محتوا در سئو

محتوا یکی از اساسی ترین عوامل تاثیر گذار بر سئو سایت است در محتوا نویسی باید قوانین سئو را رعایت کرد که این موضوع نیازمند دانش سئو و تجربه می باشد.

 

2-لینک سازی داخلی

لینک های داخلی هر سایت بسیار در سئو سایت تاثیر گذار است برای مثال در یک سایت سئو شده باید رابط هایی بین صفحات مختلف سایت باشد تا کاربر را به صفحه های مختلف راهنمایی کند.

 

3-لینک سازی خارجی

لینک سازی خارحی به این مغنی است که سایت های دیگر سایت شما را به کاربرانشان معرقی می کنند اگر از پنالتی شدن سایت خود نگرانید لینک سازی را به ما بسپارید.

مهدی بازدید : 42 یکشنبه 11 مهر 1400 نظرات (0)

دانلود سریال شبکه خانگی خاتون با کیفیت عالی و حجم کم 4K 1080p

هر هفته دوشنبه ها 8 شب

دانلود سریال ایرانی خاتون با پنج کیفیت عالی و متوسط

دانلود سریال خاتون

 

خلاصه داستان:خاتون یک سریال تاریخی و عاشقانه ایرانی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه کننده در سال 2021 است. این مجموعه داستانی تاریخی در جنگ جهانی دوم در سال 1941 در ایران را روایت می کند. ستارگان: نگار جواهریان ، اشکان خطیبی ، میرسعید مولویان ، شبنم مقدمی ، بابک حمیدیان و ستاره پسیانی

مهدی بازدید : 52 یکشنبه 28 شهریور 1400 نظرات (0)


ه گزارش نبض بورس، شش شرکت گروه صنعتی سپاهان،  نفت پارس،  بیمه اتکایی ایرانیان، قند هکمتان و کشت و دام قیام اصفهان و بیمه ملت مجوز افزایش سرمایه  را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.  افزایش سرمایه 100 درصدی فسپا

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت گروه صنعتی سپاهان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخصات زیر و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: 650,000,000,000 ریال
تعداد سهام قابل انتشار: 650,000,000 سهم
ارزش اسمی هر سهم: 1,000 ریال
مبلغ افزایش سرمایه: 650,000,000,000 ریال
منبع تامین افزایش سرمایه: 650,000,000,000 ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه گذاری‌های گذشته     افزایش سرمایه 568 درصدی شنفت

“شنفت” قدیمی‌ترین شرکت حاضر در بورس ایران است که از 15 بهمن سال 1346 در بازار سهام حضور دارد

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت نفت پارس (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخصات زیر و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: 2,500,000,000,000 ریال
تعداد سهام قابل انتشار: 14,191,134,000 سهم
ارزش اسمی هر سهم: 1,000 ریال
مبلغ افزایش سرمایه: 14,191,134,000,000 ریال
منبع تامین افزایش سرمایه: 14,191,134,000,000 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد مادە 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی (مصوب 15/02/98 مجلس شورای اسلامی).  افزایش سرمایه 30 درصدی اتکای

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه اتکایی ایرانیان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخصات زیر و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: 4,000,000,000,000 ریال
تعداد سهام قابل انتشار: 1,200,000,000 سهم
ارزش اسمی هر سهم: 1,000 ریال
مبلغ افزایش سرمایه: 1,200,000,000,000 ریال
منبع تامین افزایش سرمایه: 1,200,000,000,000 ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی و بهبود ظرفیت پذیرش ریسک و ظرفیت نگهداری

همچنین مجمع عمومی فوق العاده می‌تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ 5,200,000,000,000 ریال به مبلغ 8,000,000,000,000 ریال از محل سود انباشته (2,200,000,000,000 ریال)، سایر اندوخته‌ها (600,000,000,000 ریال) موافقت و اختیار عملی نمودن آن را به مدت 2 سال به هیيت مدیره تفویض نماید تا هیيت مدیره شرکت پس از اخذ مجوز از سازمان و بیمه مرکزی ج. ا. ا نسبت به عملی نمودن آن اقدام نماید.  افزایش سرمایه 593 درصدی قهکمت

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت قند هکمتان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخصات زیر و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: 410,400,000,000 ریال
تعداد سهام قابل انتشار: 2,434,943,000 سهم
ارزش اسمی هر سهم: 1,000 ریال
مبلغ افزایش سرمایه: 2,434,943,000,000 ریال
منبع تامین افزایش سرمایه: 51,964,000,000 ریال از محل سود انباشته، 2,382,979,000,000 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی  افزایش سرمایه 885 درصدی زقیام

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت کشت و دام قیام اصفهان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخصات زیر و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: 700,000,000,000 ریال
تعداد سهام قابل انتشار: 6,197,079,260 سهم
ارزش اسمی هر سهم: 1,000 ریال
مبلغ افزایش سرمایه: 6,197,079,260,000 ریال
منبع تامین افزایش سرمایه: 6,197,079,260,000 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی افزایش سرمایه ملت

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه  مورخ 1400/02/13 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه ملت مورخ 1400/03/03 افزایش سرمایە شرکت از مبلغ 2,850,000 میلیون ریال به‌مبلغ 30,657,213 میلیون ریال (از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مبلغ 27807213 میلیون ریال و) در تاریخ 1400/05/16 در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

افزایش سرمایه 6 شرکت بورسی | افزایش سرمایه 568 درصدی قدیمی‌ترین نماد بورس

مهدی بازدید : 39 یکشنبه 28 شهریور 1400 نظرات (0)

جلسه هیات مدیره ” غشوکو ” با موضوع افزایش سرمایه

شرکت شوکو پارس زمان تشکیل جلسه هیيت‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه را مشخص کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت شوکو پارس از زمان تشکیل جلسه هیيت‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه خبر داد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، باستناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده، جلسه هیيت مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 145,000 میلیون ریال به مبلغ 400,000 میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ 255,000 میلیون ریال)، در روز چهار شنبه مورخ 1400/06/31 برگزار خواهد شد.

افزایش سرمایه غشوکو

افزایش‌سرمایه 166درصدی از سودانباشته “غدام”

شرکت خوراک دام پارس از افزایش سرمایه 166درصدی خبر داد.

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، شرکت ” خوراک دام پارس ” با نماد معاملاتی ” غدام” حاضر در بازار «بورس» در شفاف‌سازی جدید خود خبر از «صدور افزایش سرمایه 166 درصدی» به سهامداران داد.

این شرکت قصد دارد تا از محل “سود انباشته” سرمایه فعلی خود را از 60,000,000,000 ریال به 100,000,000,000 ریال افزایش دهد.

برپایه این گزارش باید اشاره شود که قیمت تيوریک این سهم ” 92,484 ریال” محاسبه شده و «با توجه به قیمت پایانی امروز سهم به مبلغ 246,010 (ریال) و افزایش سرمایه 166 درصدی، قیمت تيوریک سهم (قیمت بعد از انجام افزایش سرمایه، بدون افت یا رشد) مبلغ 92,484 ریال است».

افزایش‌سرمایه غدام

بررسی روند سهام عدالت در هفته گذشته / افت 3 درصدی سبد 532 هزار تومانی

سبد 532 هزار تومانی هفته گذشته نسبت به هفته سوم شهریور ماه حدودا 3 درصد افت و 351 هزار تومان کاهش قیمت را ثبت کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، هفته گذشته سهام عدالت روند کاهشی را در پیش گرفت در ابتدای هفته گذشته به رقم 12 میلیون و 428 هزار تومان رسید و در آخرین روز معاملاتی هم در رقم 12 میلیون و 36 هزار تومان به کار خود پایان داد.

سهام عدالت روزهای گذشته تحت تاثیر تحرکات اصلاحی و منفی بورس بود و برخی از روزها ارزش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 11 میلیون تومان هم رسید. اما هفته گذشته سبد 532 هزار تومانی نسبت به هفته سوم شهریور ماه حدودا 3 درصد افت و 351 هزار تومان کاهش قیمت را ثبت کرد.

اخبار مهم سهام عدالت هفته گذشتهمدتی است که اخبار آزادسازی سهام عدالت شنیده می‌شود. اگر از تمام سیگنال‌های سیاسی و اقتصادی منفی بر روی بازار سهام بگذریم روش آزادی سازی سهام عدالت در حال حاضر با توجه به وضعیت شکننده سهامداران خرد می‌تواند فشار فروش مضاعفی را به کلیت بازار وارد کند.

در روزهای گذشته هم گمانه‌هایی زده شده بود که قرار است آزادسازی سهام عدالت انجام شود اما با توجه به نظر کارشناسان بازار سرمایه در حال حاضر با احتیاط بیشتری باید درباره سهام عدالت نظر داد.

هفته گذشته گمانه‌هایی هم از سمت مجلسی‌ها زده شد تا به شرط تامین منابع مالی تا پایان امسال به کسانی که فاقد سهام عدالت هستند، این سهام تعلق بگیرد. البته تا زمانی که تکلیف پرداخت سودهای سهام عدالت و آزادسازی آن مشخص نشود اضافه کردن جمعیت بیشتر در سهام عدالت به نظر کار منطقی نمی‌رسد.

بررسی روند سهام عدالت در هفته گذشته / افت 3 درصدی سبد 532 هزار تومانی

مهدی بازدید : 32 پنجشنبه 21 مرداد 1400 نظرات (0)
مهدی بازدید : 32 پنجشنبه 21 مرداد 1400 نظرات (0)

نازل مه پاش در سایز های مختلفی تولید

نازل مه پاش در سایز های مختلفی تولید می شود که این سایز بندی بر اساس دهانه خروجی نازل است برای مثال نازل مه پاش در سایز های 20 ، 30 میکرون تولید می شوند که انتخاب شما بستگی به رسوب آب، قدرت پمپ، مقدار رطوبت نیاز متفاوت است.

نازل به طور گلی وسیله ای است که فشار بالای آب را به سرعت تبدیل می کند برای مثال نازل کارواش که فشار پمپ در پشت نازل به سرعت تبدیل شده ولی در مه پاش دهانه ی کوچک نازل آب را به قطراتی در حد میکرون تیدیل می کند.

نازل ها انواع مختلفی دارند و هر کدام ویژگی خاص خود را دارند نازل مه پاش به پمپ صنعتی نیاز دارد تا برگشت آب به پمپ صدمه وارد نکند.

نازل مه پاش در  ایران به چند مدل چینی تایوانی و ایتالیایی به فروش می رسد و در صنایع مرغداری گاوداری و گلخانه به منظور افزایش رطوبت و خنک سازی استفاده می شود.

در چند سال اخیر مه پاش ها در زندگی روزمره و درشهر ها هم ورود کرده و رستوران ها و کافه ها هم از مه پاش ها جهت محیز مطبوع استفاده می کنند.

برای خرید دیگر ملزومات مه پاش مانند شیلنگ فشار قوی و پمپ و اتصالات مرتبط می توانید اینجا کلیک کنید.

شیلنگ کارچر

شیلنگ های  مه پاش 

در دو مدل فیتینگی و سیم دار عرضه می شوند که شیلنگ های سیم دار در سرما و گرما عملکرد بهتری دارند ولی وزن بالاتری دارند.

ملزومات در هر دو مدل از لحاظ قیمتی تفاوت چندانی ندارند و در کل قیمت نزدیک بهم دارند.

سیستم مه پاش خانگی فشار کم را به مه تبدیل می کند سیستم مه پاش چند درجه هوای محل راخنک می کند و رطوبت را افزایش می دهد در پرورش قارچ برای رطوبت لازم از مه پاش استفاده میکنند در رستوران ها و کافه ها در تابستان از مه پاش استفاده می شود.

نازل، شلنگ، تابلو برق،پایه نازل، پمپ کوبله شده، فیلتر تصفیه آب.. از وسایل لازم برای سیستم مه پاش است.

مهدی بازدید : 37 پنجشنبه 21 مرداد 1400 نظرات (0)

در پایان عرضه اولیه «مدیریت» که امروز انجام شد به هر کد بورسی 76 سهم در سقف قیمتی 5023 ریالی تخصیص داده شد. بدین ترتیب هر نفر حداکثر توانست 38 هزارتومان سهم بخرد. این در حالی بود که سقف خرید هر نفر 420 سهم اعلام شده بود.

در این عرضه اولیه 2 میلیون و 813 هزار نفر مشارکت داشتند تا رکورد مشارکت در عرضه اولیه در سال جاری شکسته شود.

عرضه اولیه مدیریت نهمین عرضه اولیه امسال بازار سهام و پنجمین عرضه اولیه فرابورس در سال 1400 بود که در آن 15 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری به عموم عرضه شد.

پایان عرضه اولیه «مدیریت» / به هر نفر چند سهم رسید؟

مهدی بازدید : 35 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

سايت هاي خبري مهمترين سايت وب هستنر امروزه در جهان سايت هاي خبري مانند سي ان ان يا ان بي سي در جامعه نفوذ زيادي دارند در ايران هم سايت هاي خبري بسيار خوبي وجود دارد كه همه ما هر روز با آن ها سر و كار داريم

ليست سايت هاي خبري

 

 

 

 خرید بازی ps4

برترين ويژگي سايت هاي خبري

اخبار لحظه اي

اخبار جديد

اخبار اقتصادي و بورس

اخبار بين الملل

خبر هاي ورزشي

خبر هاي حوادث

مقوله رسالت اجتماعي

قابل استناد بودن

بخش انتخاب ويرايشگر.
اخبار گفتگو و موارد دلخواه.
سايت هاي خبري برتر ايران
سايت هاي خبري برتر ايران

وب سايت خبري عصر ايران يك وبسايت قابل استناد به روز و بسيار مطالب عالي كه روزانه اخبار ايران و بين و الملل را ارايه مي دهد طبقه بندي سياسي و اقتصادي.
دسته ورزشي.
طبقه بندي اجتماعي.
دسته بندي استانها.
دسته بندي.
بخش گرافيك

در اين ميان 5 سايت خبري اول ايران مي توانند بيش از پيش در امر اطلاع رساني تاثير گذار باشند.

بر اين اساس،  شفاف  با بررسي رتبه 10 سايت خبري و خبرگزاري هاي مطرح كشور در وب سايت الكسا كه مرجع ميزان رتبه سايتها در ايران و جهان

 

baghtalargroup.ir

chadormosaferati.ir

hello-doctor.ir

shopflower.ir

zist1.ir

aqta.ir

 

upload-photos.ir

 

مهدی بازدید : 57 جمعه 10 مرداد 1399 نظرات (0)

ه گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فرابورس ایران، صندوق‌ بازنشستگی کشوری نخستین صندوق سرمایه‌گذاری در سهام خود را تحت عنوان «صندوق سرمایه‌گذاری مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی کشوری» تاسیس کرده و فرابورس ایران میزبان پذیره‌نویسی واحدهای این صندوق که بزرگ‌ترین حجم پذیره‌نویسی را در میان صندوق‌های فرابورسی به خود اختصاص داده است، خواهد بود.

محمود طهماسبی مدیرعامل گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری از پذیره‌نویسی واحدهای صندوق  مدیریت ثروت با نماد «مدیر» از شنبه ۱۱ مردادماه تا ۲۲ مردادماه به مدت 9 روز کاری خبر داد و گفت: صندوق بازنشستگی کشوری نخستین صندوق قابل معامله بورسی ETF خود را تاسیس کرده و مقرر شده واحدهای این صندوق به ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری از طریق تسهیلاتی که به آنان ارائه شده، تعلق بگیرد.

طهماسبی در نشست خبری ویژه صندوق مدیریت ثروت، سرمایه اولیه این صندوق در مرحله پذیره‌نویسی را ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این صندوق برنامه دارد به زودی سرمایه خود را تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان افزایش دهد.

او ابراز امیدواری کرد که به کمک تیم تخصصی و مدیریت حرفه‌ای صندوق «مدیر»، بازدهی مناسبی در انتظار این صندوق باشد و از برنامه‌های آتی مجموعه صندوق بازنشستگی را تاسیس صندوق‌های جدید تا پایان سال اعلام کرد.

در این نشست خبری همچنین مهدی فرازمند مدیرعامل مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک به عنوان یکی از موسسان صندوق مدیریت ثروت با بیان اینکه صندوق‌های ‏سرمایه‌گذاری از جذاب‌ترین ابزارها برای مدیریت حرفه‌ای سرمایه به شمار می‌روند، گفت: در این میان، صندوق‌های ‏سرمایه‌گذاری در سهام، جذابیت بیشتری در میان سرمایه‌گذاران دارند.‏

فرازمند در مورد جزئیات پذیره‌نویسی صندوق مدیریت ثروت، گفت:‏ مبلغ اسمی هر واحد این صندوق 10 هزار ریال در نظر گرفته شده که سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق سیستم معاملات آنلاین ‏خود و یا مراجعه به کارگزاری، واحدهای آن را در نماد «مدیر» خریداری کنند.‏

او با اشاره به اینکه صندوق سرمایه‌گذاری در سهام مدیریت ثروت معاف از مالیات است، افزود: از سوی دیگر با توجه به وجود بازارگردان برای این صندوق، ریسک ‏نقدشوندگی آن به حداقل می‌رسد.‏

 ‏فرازمند در ادامه، استراتژی صندوق مدیریت ثروت را خریدوفروش حداکثری سهام و حق تقدم سهام و خریدوفروش حداقلی اوراق عنوان کرد.

صندوق سرمایه‌گذاری مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی کشوری از نوع صندوق سرمایه‌گذاری در سهام است که موضوع فعالیت آن سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار از جمله سهام و حق تقدم سهام پذیرفته‌شده در بورس تهران و فرابورس ایران، گواهی سپرده کالایی، اوراق با درآمد ثابت، سپرده‌ها و گواهی‌های سپرده بانکی است.

موسسان این صندوق، گروه مدیریت ارزش سرمایه بازنشستگی کشوری، شرکت خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، کارگزاری صبا جهاد و مشاور سرمایه‌گذاری فراز ایده نوآفرین تک هستند که به ترتیب 5 میلیون، 3 میلیون، یک میلیون و یک میلیون واحد از واحدهای صندوق «مدیر» را در اختیار دارند.

فردابورس اخباربورس

مهدی بازدید : 64 سه شنبه 12 شهریور 1398 نظرات (0)

افزایش فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام یک سیستم هوشمند برای مدیریت و افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش بازدهی پیج های اینستاگرام است با ربات اینستاگرام شما می‌توانید لایک و فالو ، آنفالو و تمام ابزارهای اینستاگرام را به صورت کاملا خودکار و هوشمند به کار بگیرید، هوشمند به این معنی که شما به وسیله ای ابزار که ربات در اختیار شما قرار می‌دهد هشتگ ها و مشخصات جغرافیایی و یا فالوور های هدف خود را انتخاب می‌کنید و با امکانت ربات مانند کامنت و فالو و آنفالو نسبت به جذب مخاطب اقدام می‌کنید.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

وقتی می‌گوییم فالوور واقعی منظور چیست؟ یعنی استفاده از ربات اینستاگرام به دلیل تعامل با دیگر کاربران و همچنین تبادل لایک و کامنت و فالو کردن مخاطبین هدف با استفاده از فیلتر ها شما را به جذب مخاطب و فالوورهای که جزومخاطبین واقعی محصول یا خدمات شما هستند هدایت می‌کند.

مزایای استفاده از ربات اینستاگرام

در دنیای امروز بسیاری از کسب و کار ها به سمت کسب و کار دیجیتال در حرکت هستند و اینستاگرام از فضاهای مناسب برای راه اندازی کسب و کار می‌باشد برای راه اندازی یک کسب و کار اینستاگرامی شما به یک صفحه دارای مخاطب ایسنتاگرام نیاز دارید یکی از انتخاب های اشتباه استفاده از فالوور های غیر واقعی اینستاگرام می‌باشد چون اینستاگرام به سرعت آن ها تشخیص داده و صفحه شما دارای مشکلات بسیاری می‌گردد به صرفه ترین و بهترین انتخاب، استفاده از ربات اینستاگرام است چون نسبت به تبلیغات ارزان تر و هدفمندتر است.

ارسال پست و استوری با ربات اینستاگرام

ربات با استفاده از سیستم هوشمند زمانی که توسط شما تنظیم می‌شود اقدام به ارسال پست و استوری و لایو می‌کند تا برای مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید هم امکان ارسال محتوا با استفاده از ربات برای شما فراهم شود تا مخاطبین خود را حفظ کنید.

بهترین زمان استفاده از ربات

از همین الان دست به کار شوید و ثبت نام کنید امکان تست 4 روزه را از ما هدیه بگیرید و از افزایش فالوور اینستاگرام خود لذت ببرید در همین روز از تاثیر ربات شگفت زده خواهید شد.

چرا اینستابابا؟

اینستا بابا پیشرفته ترین و کاملترین ربات اینستاگرام می‌باشد که با آخرین تغییرات ایستاگرام بروزرسانی می‌شود و از پشتیبانی بسیار قوی بهره می‌برد وهمچینین ربات اینستابابا محیط کاربری بسیار ساده و در عین حال کاملی دارد، تبریک می گویم بهترین انتخاب را انجام داده اید.

مهدی بازدید : 53 سه شنبه 12 شهریور 1398 نظرات (0)

شرکت Parrot که در زمینه ساخت پهپاد فعالیت دارد با تغییراتی جدید در محصول پرچمدارش یعنی Anafi بازگشته تا با آن وارد بازار پهپادهای اول شخص شود. پهپاد جدید Anafi FPV به صورت یک پکیج و به همراه هدستی عرضه می‌شود که برای هدایت کننده زاویه دید اول شخص را با کمک دوربین‌های پهپاد فراهم می‌کند.

البته به جای اینکه برای این هدست یک نمایشگر اختصاصی تعبیه شود، اسلاتی در آن قرار داده شده تا هدایت کننده اسمارت فونش را وارد آن کند. این روش به رویکرد Samsung Gear VR یا Google Cardboard شباهت دارد.

 

پکیج  Anafi FPV ماه آینده به قیمت 799 دلار عرضه خواهد شد. این پکیج شامل پهپاد، هدست، کنترلر، پروانه‌های یدکی، باتری، کارت حافظه میکرو اس‌دی 16 گیگابایت و کابل USB-C می‌شود.

در حال حاضر پهپادهای اول شخص در اوج هستند و برای کاربردهایی همچون ضبط ویدیوهای تبلیغاتی و فیلم گرفتن از رویدادهای ورزشی و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. اخیرا شرکت بزرگ این حوزه یعنی DJI هم هدستی عرضه کرده که زاویه دید اول شخص را برای هدایت کنندگان پهپاد فراهم می‌کند.

با این حال رویکرد ماژولار Parrot که از اسمارت‌فون به عنوان نمایشگر بهره می‌گیرد، قطعا رزولوشن پایینتری نسبت به محصولات شرکت‌هایی همچون DJI یا Fat Shark در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بعلاوه با وجود اینکه هدست Parrot از نمایشگرهایی تا ابعاد 6.5 اینچ هم پشتیبانی می‌کند اما به هر حال تقسیم نمایشگر بین دو چشم می‌تواند تجربه ناخوشایندی برای کاربر در پی داشته باشد.

در واقع پهپاد Anafi برای رقابت مستقیم با Mavic Air شرکت DJI در اواسط سال 2018 روانه بازار شد که برای دوربین آن قابلیت چرخش عمودی 180 درجه فراهم شده است. با این حال کیفیت تصاویر این دوربین 21 مگاپیکسلی 1/2.4 اینچ در بررسی‌ها چندان راضی کننده به نظر نمی‌رسید.

علاوه بر این Anafi برخی از امکانات مد پرواز و قابلیت‌های ایمنی Mavic Air را ندارد اما به نظر Parrot تلاش کرده تا با اضافه کردن برخی از امکانات دیگر به Anafi FPV این خلا را جبران کند.

اینستابابا

یورگیم

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 790
  • بازدید کلی : 3,267